Zöld a szeme….

Mucáj ma kisebb szemműtéten esett át. Tényleg kisebben. No para.

Kb két hete zöldes csillogást véltem felfedezni a tekintetében. Pontosabban a bal tekintetében, azaz a bal szemében. Egy szerintem festékpötty tapadt a szivárványhártyájára, ami sehogyan sem akart onnan eltűnni. Lilivel tanakodtunk, ő azt tanácsolta várjak, hátha lekönnyezi. Muci az Istennek sem akart könnyezni, így próbáltam szemcseppel is rásegíteni a dologra, de a festékpötty tartotta magát, hogy is szokták mondani…mint Katiban a gyerek, vagy valami ilyesmi.

Szóval ma felkerekedtünk és elcaplattunk az állatorvoshoz, mondván, kössük össze a kellemetlent a hasznossal, mivel Csövesnek interferonra van szüksége a FIP miatt, így akkor Muci szemét is megmutathatom.

Persze miután jól megnézegettük a zöld pöttyöt, arra jutottunk , hogy Mucit el kell bódítani és csak úgy lehet leszedni. Heuréka. Persze a rögtön-felébresztős verziót választottam, (extráztunk), és Muc pár percen belül szunyókált is, majd a doki mindenféle szemészeti szike, meg érfogó segítségével munkához láthatott. Hát nem valami szép látvány, amikor szanaszét húzgálják a szem mindenféle hártyáit, miközben egy el-el tünedező zöld pöttyre vadásznak egy kutyán, aki álmában pislog egy kicsit.

Mindenesetre némi szemcsepp segítségével sikerült a felszínre úsztatni a pöttyöt és kiszedni!

Szupcsikirály!

Muci pár percen belül ébren is volt, bár amíg aludt, Mónival, az asszisztenssel gyorsan elkezdtük kifésülni a durván vedlésben lévő szőrét. Eddig észre sem vettem, hogy ennyire vedlik. Hanyag gazdi vagyok.

Szóval hepiend lett a vége, a nap további részét nagyrészt szunyókálva töltötte a kisasszony, immár pöttymentesen.

Hozzászólás